štvrtok 5. mája 2016

Glitter it!

Poznáte ten skvelý pocit, keď si nadšený z internetu niečo objednávate a príde vám presne to, čo ste očakávali?
Ani ja nie. 

No dobre, nie vždy je to také hrozné - niekedy nám prídu veci podľa našich očakávaní a niekedy zas nie. Nuž, to je nevýhoda e-shopov. Dnešný článok bude o teniskách, ktoré som si naposledy objednala z internetu.




Na prvý pohľad vyzerajú celkom jednoducho, hneď ma zaujala šedo-strieborná farba. Na mňa síce trochu výrazné, ale zmena je život, tak som si povedala prečo nie? Po príchode ma však čakalo menšie prekvapenie...



...topánky menia farbu! Zo začiatku som bola naozaj šokovaná, keďže nie som zvyknutá na výraznejšie/extravagantnejšie kúsky, ale postupne si na to zvykám. Prídem si o niečo originálnejšia, a je to aj celom výhoda pre ľudí, ktorí nemajú zrovna najfarebnejší šatník - čiže pre mňa.

Sú celkom pohodlné, ale mám ich ešte dosť krátko na to, aby som to vedela tak dobre posúdiť. Nevýhodou je, že sa ťažšie obúvajú, možno časom trochu povolia, a taktiež to, že si na ne treba dávať väčší pozor, keďže sú na nich trblietky.

Bohužiaľ farby na fotkách nie sú úplne také ako v skutočnosti, ospravedlňujem sa, nešlo mi to lepšie odfotiť.









A ako je to u vás? Máte radi výraznejšie kúsky? Nosíte aj extravagantné oblečenie/doplnky? Dajte mi vedieť do komentárov! :) 

S láskou 
Zuzana

2 komentáre: